prikaz prve stranice dokumenta Metodika nastave likovne kulture: Metafora i naracija kao poveznice popularne vizualne kulture i  nastave Likovne kulture
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Metodika nastave likovne kulture: Metafora i naracija kao poveznice popularne vizualne kulture i nastave Likovne kulture

Bošnjaković, Tea
University of Zagreb
Academy of Fine Arts
Department of Art Education

Cite this document

Bošnjaković, T. (2020). Metodika nastave likovne kulture: Metafora i naracija kao poveznice popularne vizualne kulture i nastave Likovne kulture (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:940692

Bošnjaković, Tea. "Metodika nastave likovne kulture: Metafora i naracija kao poveznice popularne vizualne kulture i nastave Likovne kulture." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Fine Arts, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:940692

Bošnjaković, Tea. "Metodika nastave likovne kulture: Metafora i naracija kao poveznice popularne vizualne kulture i nastave Likovne kulture." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Fine Arts, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:940692

Bošnjaković, T. (2020). 'Metodika nastave likovne kulture: Metafora i naracija kao poveznice popularne vizualne kulture i nastave Likovne kulture', Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Fine Arts, accessed 28 July 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:940692

Bošnjaković T. Metodika nastave likovne kulture: Metafora i naracija kao poveznice popularne vizualne kulture i nastave Likovne kulture [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Academy of Fine Arts; 2020 [cited 2021 July 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:940692

T. Bošnjaković, "Metodika nastave likovne kulture: Metafora i naracija kao poveznice popularne vizualne kulture i nastave Likovne kulture", Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Fine Arts, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:940692

Islandora Bookmark - Please login to use this feature