master's thesis
Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta

Dobrilović, Jura
University of Zagreb
Academy of Fine Arts
Department of Art Education

Cite this document

Dobrilović, J. (2020). Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Academy of Fine Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

Dobrilović, Jura. "Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Fine Arts, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

Dobrilović, Jura. "Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Fine Arts, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

Dobrilović, J. (2020). 'Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta', Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Fine Arts, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

Dobrilović J. Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Academy of Fine Arts; 2020 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

J. Dobrilović, "Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta", Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Fine Arts, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

Please login to the repository to save this object to your list.