diplomski rad
Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta

Dobrilović, Jura
Sveučilište u Zagrebu
Akademija likovnih umjetnosti
Nastavnički odsjek

Citirajte ovaj rad

Dobrilović, J. (2020). Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

Dobrilović, Jura. "Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

Dobrilović, Jura. "Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

Dobrilović, J. (2020). 'Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, citirano: 17.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

Dobrilović J. Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti; 2020 [pristupljeno 17.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

J. Dobrilović, "Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.