Šestanović, N. (2009). Metodika nastave likovne kulture: Utjecaj likovnog izražavanja u predškolskoj dobi na razvoj verbalne i pismene komunikacije djeteta i okoline (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:621245
Šestanović, Nina. "Metodika nastave likovne kulture: Utjecaj likovnog izražavanja u predškolskoj dobi na razvoj verbalne i pismene komunikacije djeteta i okoline." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:621245
Šestanović, Nina. "Metodika nastave likovne kulture: Utjecaj likovnog izražavanja u predškolskoj dobi na razvoj verbalne i pismene komunikacije djeteta i okoline." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:621245
Šestanović, N. (2009). 'Metodika nastave likovne kulture: Utjecaj likovnog izražavanja u predškolskoj dobi na razvoj verbalne i pismene komunikacije djeteta i okoline', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:621245
Šestanović N. Metodika nastave likovne kulture: Utjecaj likovnog izražavanja u predškolskoj dobi na razvoj verbalne i pismene komunikacije djeteta i okoline [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti; 2009 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:621245
N. Šestanović, "Metodika nastave likovne kulture: Utjecaj likovnog izražavanja u predškolskoj dobi na razvoj verbalne i pismene komunikacije djeteta i okoline", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:621245