Poljan, I. (2014). Metodika nastave likovne kulture: Recepcija i ekspresija učenika petih i šestih razreda percipiranjem djela suvremene umjetnosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:485267
Poljan, Iris. "Metodika nastave likovne kulture: Recepcija i ekspresija učenika petih i šestih razreda percipiranjem djela suvremene umjetnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:485267
Poljan, Iris. "Metodika nastave likovne kulture: Recepcija i ekspresija učenika petih i šestih razreda percipiranjem djela suvremene umjetnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:485267
Poljan, I. (2014). 'Metodika nastave likovne kulture: Recepcija i ekspresija učenika petih i šestih razreda percipiranjem djela suvremene umjetnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:485267
Poljan I. Metodika nastave likovne kulture: Recepcija i ekspresija učenika petih i šestih razreda percipiranjem djela suvremene umjetnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti; 2014 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:485267
I. Poljan, "Metodika nastave likovne kulture: Recepcija i ekspresija učenika petih i šestih razreda percipiranjem djela suvremene umjetnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:485267