diplomski rad
Metodika nastave likovne kulture: Kabinet čuda - Utjecaj vizualne kulture na percepciju i kreativnost učenika osnovne škole

Elezović, Lora
Sveučilište u Zagrebu
Akademija likovnih umjetnosti
Nastavnički odsjek

Citirajte ovaj rad

Elezović, L. (2020). Metodika nastave likovne kulture: Kabinet čuda - Utjecaj vizualne kulture na percepciju i kreativnost učenika osnovne škole (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:562550

Elezović, Lora. "Metodika nastave likovne kulture: Kabinet čuda - Utjecaj vizualne kulture na percepciju i kreativnost učenika osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:562550

Elezović, Lora. "Metodika nastave likovne kulture: Kabinet čuda - Utjecaj vizualne kulture na percepciju i kreativnost učenika osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:562550

Elezović, L. (2020). 'Metodika nastave likovne kulture: Kabinet čuda - Utjecaj vizualne kulture na percepciju i kreativnost učenika osnovne škole', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, citirano: 04.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:562550

Elezović L. Metodika nastave likovne kulture: Kabinet čuda - Utjecaj vizualne kulture na percepciju i kreativnost učenika osnovne škole [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti; 2020 [pristupljeno 04.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:562550

L. Elezović, "Metodika nastave likovne kulture: Kabinet čuda - Utjecaj vizualne kulture na percepciju i kreativnost učenika osnovne škole", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:562550

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.